alennuskoodeja.fi

FI: Jos olet nettishoppailija ja pidät säästä ostoksistasi, niin tämä postaus on juuri sinulle.
Itse, tilaan melkein joka viikonloppu jotain nettikaupoista, (ja onneksi!) nettikaupoissa voi käyttää alennuskoodeja. Mutta mistä voi löytää hyviä alennuskoodeja? Ratkaisu löytyy - sivusto alennuskoodeja.fi, tarjoa paljon alennuskoodeja erilaisin kauppoihin.

Sieltä löytyy mm.: Zalando / Ellos / Peten Koiratarvike / Spartoo / Boozt / ..ja paljon muuta nettikauppa!


RU: Если вы совершаете покупки через интернет и любите экономить на покупках, то этот пост именно для вас.
Я совершаю покупки через интернет почти каждые выходные, (к счастью!) в интернет магазинах можно использовать скидочные купоны. Но где найти хорошие скидки? Решение найдено - сайт alennuskoodeja.fi, предоставляет множество скидок в различные магазины.


Там можно найти скидки в магазины: Zalando / Ellos / Peten Koiratarvike / Spartoo / Boozt / ..и множество других магазинов!

1

FI: alennuskoodeja.fi - luotettava suomalainen sivusto. Itse olen käyttänyt jo muutaman kerran alennuskoodeja ja voin suositella myös teille tätä sivustoa. ♥

RU: alennuskoodeja.fi - проверенный финский сайт. Сама я уже использовала оттуда пару купонов, и могу посоветовать этот сайт вам

2

FI: Olen käyttänyt Yves Rocher:in alennuskoodeja (link) ja H&M:n alennuskoodit (link).

Alennuskoodeja todella helppoa hakea, valitset vain kauppa mistä haluat saada alennuksen (olen ottanut esimerkkinä Ellos verkkokauppa) ja painat "Hae koodi", esille tulee ikkuna jossa on alennuskoodi :)


RU: Я использовала Yves Rocher скидки (link) и H&M скидки (link).

Скидочные купоны очень легко получить, просто выбираете магазин в котором хотите получить скидку(я для примера взяла Ellos интернет магазин) и нажимаете "Hae koodi", вам вылезет окно с скидкой :)

3


Hyvää shoppailua hetkiä kaikille! :)
Всем хорошего шоппинга! :)


*Mainoslinkki
*Реклама

No comments:

Post a Comment

INSTAGRAM