Adidas Revenge Boost 2w



FI: Olen shoppailija, mutta kun asia koskee uuden juoksukenkien hankinta...heti tulee stressi! Harrastan juoksua paljon, ja vaihdan juoksukenkiä 2-4 kertaa vuodessa, ja juoksukengille pitää olla aivan tä-y-de-lli-set! Tarkka koko, hyvä pohja, mukavaa istuvuus ja tietenkin kaunis väri ;-) n. 3 vuotta olen juoksenut samassa mallissa, mutta nyt olen uskaltanut vaihtaa malli, ja tämä malli on ammattilaisempi. Tässä juoksukengissä on pronaatio (minulla on neutraali pronaatio, eli käy mikä vaan kengät) ja todella matala iskunvaimennus, eli pitää juostaa omilla voimilla ja omalla tekniikalla. Edellisessä mallissa oli todella hyvä iskunvaimennus ja stability-tuki, eli hyvä malli, mutta enemmän aloittelijalle, joilla ei ole vielä oma juoksu tekniikka kehitetty.

RU: Я шопоголик, но когда дело касается покупки новых беговых кроссовок..у меня сразу же начинается стресс! Я много бегаю, меняю кроссовки 2-4 раза в год, и кроссовки должны быть и-де-а-ль-ны-ми! Точный размер, хорошая подошва, идеальная посадка и красивый цвет ;-) примерно 3 года я бегала в одной модели, и лишь сейчас рискнула поменять модель кроссовок, и эта модель более профессиональная. В этих беговых кроссовках пронация (у меня нейтральная пронация, поэтому мне подойдут любые кроссовки) и очень низкая амортизация, то есть нужно бежать своими силами и своей техникой бега. В прошлой модели была очень высокая амортизация, и stability-поддержка, хорошая модель, но больше для начинающих у кого еще не поставлена своя техника бега.



FI: Kaksi ensimmäistä päivää ole vähän raskas juostaa näissä kengissä, koska: a) ne on uudet b) uusi malli c) pronaatio. Mutta kolmantena päivinä kaikki oli jo hyvin, ja pronaatio ei ollu enää häiritsevää :-)

RU: Первые два дня было немного проблематично бежать в этих кроссовках, так как: а) они новые б) новая модель в) пронация. Но на третий день все стабилизировалось, а пронация перестала ощущаться.





Hyvää viikonloppua kaikille ♥
Всем отличных выходных ♥

No comments:

Post a Comment

INSTAGRAM