Polar M400

1

FI: /Taällä/ olen kirjoittanut pieni toivelista, ja tässä on nyt yksi toivomasta kelloista :)
Katsoin kolme eri kelloa (kaikki Polar): A300, M400 ja V800, ja loppujen lopuksi päädyin M400, koska A300 kellossa ei ole GPS:ta, ja V800:ssa on liika ominaisuuksia joita en tarvitsee ollenkaan (esim. uinti ja polkupyörä urheilijoille).

RU: /Здесь/ я писала свой маленький список желаний, и вот одни из желаемых мною часов :)
Я рассматривала три модели часов (все Polar): A300, M400 и V800, и в конечном итоге выбрала M400, так как в A300 нет GPS, а в V800 слишком много функции которые мне не нужны (к примеру функции для плаванья и велосипедам).

2

FI: Polarissa M400 löytyy kaikki mitä tarvitsen, nimittäin:
+ Tarkka GPS
+ Hyvä sykemittari
+ Venäjä kieli
+ Paljon ohjelmia
+ Pitkäkestoinen akku
+ Toimii sekä Iphonen kanssa että ilman siitä.

RU: В Polar M400 есть все что мне надо, а именно:
+ Точный GPS
+ Хороший счетчик ЧСС
+ Русский язык
+ Много программ
+ Хорошая батарея
+ Работает как с айфоном так и без него.

3

4

No comments:

Post a Comment

INSTAGRAM